Adresse
Søvangsvej 1 DK-2650 Hvidovre
Telefon
(+45) 71 10 02 03
Mail
info@nordicwebdesign.dk

Gør artikel Marketing og Bum Marketing stadig arbejde?

Hvis du har været involveret i online marketing i nogen tid, er du sikkert i det mindste forholdsvis bekendt med udtrykkene "artikel marketing" og "bum marketing. " Hvis du ikke er, skal du ikke bekymre dig. Denne artikel vil forklare disse to ting for dig. De er faktisk rigtig enkle begreber at forstå, så det vil ikke vare lang tid for dig at lære dem. Derefter vil vi diskutere deres nuværende effektivitet (eller mangel deraf) som en internet marketingmedarbejder forretningsmodel.

Hvad er artikel Marketing?

Helt enkelt er artiklen markedsføring processen med at skrive enkle artikler og indsende dem til hjemmesider kendt som "artiklen mapper." Sådanne mapper omfatter websteder som EzineArticles, ArticlesBase og GoArticles. I slutningen af ​​hver artikel, du sender, kan du inkludere links tilbage til dit websted (eller destinationsside), hvor du laver dit tilbud.

Hvad er Bum Marketing?

"Bum Marketing "er et begreb, der blev mønstret for nogle år tilbage af en top internet marketingmedarbejder ved navn Travis Sago. Det er i det væsentlige det samme som artiklen markedsføring, men inkorporerer brugen af ​​alle typer gratis sociale medier sites, almindeligvis kendt som "web 2.0 egenskaber." Ud over artiklen mapper, vil bum marketingfolk indsende deres artikler til websteder som Blogger.com, WordPress.com og "Big Daddy" fra Bum Marketing World, Squidoo.

Hvor effektive er disse? Forretningsmodeller?

Sandheden er, at både bum marketing og straight article directory marketing var engang utroligt stærke forretningsmodeller. Alle slags mennesker lavede sunde onlineindkomster ved hjælp af en eller begge disse metoder. Uheldigvis ændrer historien sig dramatisk, hvis du hurtigt videresender til et par Google-opdateringer.

Du ser, navnet på spillet i verden af ​​gratis online markedsføring er at få dit indhold rangeret højt i det organiske Resultaterne af søgemaskinerne, især Google. Og artikler indsendt til artiklen mapper og web 2.0 websteder brugt til konsekvent rang på den første side af motorer, sender droves af fri trafik til disse artikler, som igen ville sende masser af store målrettede fører til markedsførerens tilbudssider.

Desværre er det ikke længere tilfældet.

I dag får selvhyrede hjemmesider løvenes andel af søgemaskinens kærlighed. Dette er ikke at sige, at artiklen markedsføring og bum marketing teknikker ikke stadig har deres plads. De gør det helt sikkert. Men deres primære rolle har ændret sig dramatisk.

I stedet for at bruge disse særlige strategier til at sende direkte trafik til dine penge websteder, er det nu langt mere tilrådeligt at bruge både artiklen mapper og web 2.0 websteder at få værdifulde i -indhold, ankertekst-tilbagekoblinger, der peger på dine selvhostede websider med det formål at få disse sider til at rangordne sig i Google og andre søgemaskiner.


Skriv til os