Adresse
Søvangsvej 1 DK-2650 Hvidovre
Telefon
(+45) 71 10 02 03
Mail
info@nordicwebdesign.dk

Hvad man kan forvente, når du køber en nøglefærdig hjemmeside

At købe en hjemmeside forretning online kan være lidt skræmmende. Faktisk kan købe noget online være skræmmende, hvis du aldrig har gjort det før. Uanset om du køber en nøglefærdig hjemmeside eller en bamse til dit barnebarn, ser du aldrig sælgeren ansigt til ansigt og skal stole på hjemmesider for forbrugeranmeldelse for at afgøre, om et køb er en god idé.

Den første hurtige tegn på en god forhandler er, hvis de har en måde at nå dem via deres hjemmeside, de har et godt udvalg af forskellige nichewebsites, og domænenavnet på den nøglefærdige hjemmeside sælger er ældre end et år eller to (dette indikerer at deres Forretningspraksis er ærlig, og det lovede er leveret og holder dem i erhvervslivet længere end et par måneder). Klik her for at læse mere om, hvordan du kan finde en ærlig nøglefærdig hjemmeside sælger.

Det første skridt til at købe en hjemmeside forretning er nok den nemmeste del af indkøbsprocessen. Dette trin involverer køberen (dig), der giver tilladelse til en transaktion via en online betaling gateway eller sender penge den gammeldags måde, gennem en postanvisning. (Vær opmærksom på, at postanvisninger er den sikreste og mest pålidelige måde at sende penge off-line på. Cashier checks, især checks trukket på banker, du ikke er bekendt med, er ikke fuldt sikre og i nogle tilfælde kan være svigagtige.) Men med denne ansvarsfraskrivelse til side foretrækker jeg at bruge online betalings gateways (PayPal er min foretrukne metode, Google Checkout et nært sekund) for at sende penge, når du køber nøglefærdige website-virksomheder.

Betalingsprocessen bliver lidt anderledes afhængigt af om du bruger Google Checkout, PayPal eller en anden online betalings gateway. Men der er nogle fælles elementer til alle online check-out procedurer: Du skal indtaste dine oplysninger (navn, kreditkortnummer osv.), Eller du kan logge ind, hvis du allerede har en konto hos betalingsprocessoren (PayPal, Google Checkout osv.) Når du har indsendt dine oplysninger, går du normalt til en betalingsbekræftelsesskærm. Når du har bekræftet dit køb, vil du modtage en bekræftelsesmeddelelse til den email-adresse, du indtastede under udtjekningsprocessen (eller den e-mail-adresse, du har tilknyttet din eksisterende konto, som du logger ind med). Sælgeren vil også modtage en e-mail, der meddeler dem, at der er modtaget en betaling, mængden og varenummeret eller produktnavnet.

Ved hjælp af betalingssystemer som PayPal, Google Checkout eller Moneybookers er det simpelthen en let og hurtig , og sikker måde at overføre penge online. Ligesom Visa og andre store kreditkortselskaber er disse online pengeoverførselssystemer bygget med et højt sikkerhedsniveau og sender dine oplysninger via sikkert krypterede kanaler for at sikre dit privatliv. Hvis du bruger en tjeneste som PayPal eller Google Checkout, kan du være sikker på at dine penge og oplysninger vil være sikre.

Det andet trin finder sted, når du hører tilbage fra den nøglefærdige hjemmeside sælger. Overvej ikke en salgsbekræftelse fra PayPal eller et andet betalingsgatewayfirma for at være et reelt svar fra virksomheden. Virksomheder reagerer normalt inden for 24 timer nogle svarer inden for blot flere timer, og nogle kan tage længere tid afhængigt af tidsforskel og salgsvolumen. Hvis du føler dig tid til at få et svar, har været for længe, ​​så tøv ikke med at kontakte virksomheden via email eller på deres kontaktformular.

Når du hører fra firmaet, vil emailen højst sandsynligt indeholder oplysninger om disse fire vigtige næste trin:

  • Sådan opdateres dine tilknyttede programlinkoplysninger
  • Hvordan domæneoverførselsprocessen vil fungere
  • Sådan logger du på din cPanel
  • Hvilken type hosting tilbydes

(Hvis du køber dit websted fra en velrenommeret nøglefærdig hjemmeside forhandler som ABC Design Studio, skal du modtage domænenavn og hosting gratis eller ved en rabatpris. Klik her for at se ABC Design Studios nøglefærdige hjemmeside-virksomheder.)

Du bør omhyggeligt læse denne email og vejledningen, så du fuldt ud forstår hvad der kræves af dig, så du kan tage ejerskab af din virksomhed. Vent ikke for længe og tøv ikke med at stille spørgsmål, hvis du har brug for det. Men husk på, at en nøglefærdig hjemmeside-mægler, uanset hvor hæderlig, ikke kan holdes ansvarlig for din manglende handling!

Mange af de ting, du skal gøre, er at tilmelde dig tilknyttede konti (som Google AdSense, Commission Junction eller ClickBank) Denne proces kan tage lidt tid afhængigt af, hvor mange tilknyttede programmer dit nye nøglefærdige websted bruger. Hvis du ikke er computerkundig, og din hjemmeside links til flere tilknyttede programmer, der er forvirrende for dig, forventer du at bruge 1-2 timer til at fuldføre dine tilknyttede programkonti og sende en email tilbage til sælgeren med dine tilknyttede kontooplysninger. Nogle virksomheder har du indsende dine oplysninger via en formular, som generelt er mere sikker end en email. Men begge muligheder fungerer fint.

Sælgerfirmaet vil sandsynligvis også give dig instruktioner om, hvordan du opretter en konto hos en domænehandler som GoDaddy eller HostGator. Dette skyldes, at efter dit websted er oprettet og opdateret, skal du tage ejerskab af domænenavnet. Den nemmeste måde at gøre dette på er at overføre ejerskab fra sælgeren til dig via en populær domænesælgerwebstedstjeneste som GoDaddy.

Det tredje trin til denne proces sker, efter at du modtager en email fra den nøglefærdige hjemmeside, der udlader virksomheden du ved, at tilknytningsprogrammet link integration er komplet, din hosting konto er oprettet, og dit domænenavn er blevet overført til dig. Hvis firmaet du købte fra bruger GoDaddy – den største onlineforhandler for domænenavne og digitale domænerelaterede produkter – så skal du logge ind på din GoDaddy-konto for at acceptere overførslen.

Når du har accepteret domænet navnoverførsel, dit websted er blevet videregivet til dig. Du kan bekræfte dit ejerskab ved at besøge http://www.whois.net og skrive i dit website domænenavn. Tillad lidt tid til WhoIs-databasen for at opdatere sine poster. Hvem kan tage overalt fra et par timer til et par dage for at afspejle ændringer i ejerskabet af hjemmesiden.

Når du har modtaget ejerskabet af domænet ved at følge de trin, der er beskrevet af den nøglefærdige hjemmeside sælger eller domænefirmaet (GoDaddy, HostGator mv.) – og du har verificeret ejerskab med WhoIs – du er nu den officielle ejer og operatør af en hjemmeside forretning!

Selvfølgelig er dit arbejde ikke færdigt. Dette er kun begyndelsen på din rejse i at bruge en nøglefærdig hjemmeside forretning for at tjene penge online. De næste trin er markedsføring, salgsfremstød og læring om, hvordan du får målrettet trafik til dit websted, som jeg vil dække i fremtidige artikler.

Når det kommer til den nøglefærdige hjemmeside købserfaring, er hver virksomhed anderledes. Men der er visse fælles temaer i indkøbsprocessen. Hvis du når som helst er usikker på, hvad du skal gøre eller ikke ved, hvordan du færdiggør dit websteds overdragelse af ejendomsretten til dig, tøv aldrig med at kontakte det firma, du køber fra.

Jo flere oplysninger du har, og jo bedre du forstår, hvordan hjemmesiden køber processen fungerer, jo mere komfortabel og sikker du vil føle med den beslutning du har lavet – at blive en internet iværksætter og arbejde for dig selv.


Skriv til os