Adresse
Søvangsvej 1 DK-2650 Hvidovre
Telefon
(+45) 71 10 02 03
Mail
info@nordicwebdesign.dk

Lead Generation Techniques for Real Estate Grossister

Mange mennesker er overvældet, når de ser på fast ejendom som en mulig indkomststrøm. Bortset fra nervøsiteten tøven med at udskyde lovlige kontrakter hele tiden, er der en hindring, før de selv kan tilbyde et tilbud på en enkelt ejendom. Denne hindring er i stræben efter rent faktisk at finde motiverede sælgere.

Leads er brød og smør fra enhver succesfuld fast ejendom grossist. Uden ledninger vil wannabe-investoren spinde deres hjul. Du vil opdage, at kontantkøbere er ret nemme at finde i forhold til at få motiverede sælgere til at kontakte dig.

Ledergenerering er dit svar. I de næste par minutter vil du opdage nogle utrolige måder at trække på de motiverede sælgerledninger. Du vil opdage handelshemmelighederne i en 20+ årig internet marketing veteran, der netop så sker for at være en ejendoms grossist. Lad os komme i gang!

Find du sælgere, eller sælgerne finder du?

Der er mange metoder, som grossister bruger til at nå motiverede sælgere. Mange af dem kræver dig at nå ud til dem. Andre vil give dem mulighed for at nå ud til dig. Jeg er en stor fan af at have den motiverede sælger kontakte mig. Hvorfor? Fordi hvis de kontakter mig, så ved jeg, at de er mere tilbøjelige til at blive motiveret i traditionel forstand. De vil være meget mere åbne for et rabattilbud eller endda kreative finansieringsbetingelser eller emne 2, hvis der er ringe eller ingen egenkapital på ejendommen.

Selvom jeg foretrækker at sælgeren kontakter mig, er jeg ikke en at lukke en dør på en gavehest. Hver ledelse er en god ledelse og et potentielt overdragelsesgebyr. Derfor anbefaler jeg, at du bruger så mange af disse teknikker som din tid, budget og beslutsomhed vil tillade.

Før du begynder, vil du følge et standardformat for dine annoncer. Her er et eksempel …

Vi køber huse

NOGET OMRÅDE, NOGET TILSTAND.

Nul lukkekostnader, "AS-IS"

Opkald Nu! (555) -555-5555

Dette er dog ikke nødvendigvis tilfældet med postkort og bogstaver. Du kan finde det format ved at søge Google for "gult brev".

  • Gule bogstaver og postkort

Det "gule brev" eller postkort er gode kilder til færdige tilbud. Problemet er, at en masseforsendelse kan være dyrt, selv på et enkelt stykke pris på $ .40 cent pr postkort. Du skal sende mellem 1.000 og 2.000 for at sikre et par tilbud. På toppen af ​​det er den bedste metode at sende den 6 gange til de samme personer, før du går videre til den næste liste. Det drejer sig om $ 400 til $ 800 pr. Posttider 6. Når du allerede er etableret i engros-spillet, er omkostningerne nemme at absorbere takket være de mange opgaver, du har opkrævet. Når du først starter ud, kan du muligvis ikke klare det.

Det gule brev er rettet mod en direkte mailingliste over boligejere med egenkapital og andre faktorer. ListSource er en populær udbyder af sådanne lister. Jeg har fået "små lister" på omkring 180 adresser og navne for omkring $ 50 eller deromkring. Du kan importere listen til et gult brev eller postkort mailer service som BigYellowLetter eller nogen af ​​de andre andre.

  • Lead websites

Som en person, der startede i webdesign og internetmarkedsføring, går tilbage i teenageårene, skaber jeg altid hjemmesider, når jeg får en kløe for at starte en forretning eller samle kundeemner. En af mine yndlingswebsite-backbones er WordPress på grund af den brugervenlighed, evnen til at optimere til søgemaskiner og det faktum, at jeg kan oprette flere variationer af blysider, der retter sig mod forskellige kampagner.

En grossist uden ledelse website er slet ikke en grossist. Ikke alle vil, eller har mulighed for at ringe til dig. At give et telefonnummer på dine annoncematerialer er ikke nok. En URL skal altid gives som en mulighed, og den besøgende skal kunne nå dig gennem en indviklet kontaktformular, der samler information om det hus, de ønsker at sælge dig.

Når du opretter dit blysted, skal du sørge for at du spørger alle de relevante spørgsmål, så du kan analysere aftalen forud for eventuelle diskussioner med sælgeren. Jeg har et eksempel nedenunder. Jeg kan godt lide at indsamle adressen, kontaktoplysninger, ejendomstype og info, beskrivelse af nødvendige reparationer mv. Jeg har endda mulighed for at fortælle mig, om de ville være villige til at holde en notat til alle eller en del af deres egenkapital. Dette giver mulighed for kreativ finansiering, hvis ejendommen ikke er ideel til et kontanttilbud (lav til ingen egenkapital).

  • Sociale medier

Jeg bruger timer hver dag på Facebook, Twitter og andre sociale medier hjemmesider interagerer med andre, fremme, og bare forsøger at tromme trafik til min hjemmeside og føre konverteringer.

Pas på at give det rette forhold mellem indhold og annoncer dog. Over udstationering af annoncer kan være irriterende for tilhængere og venner. Det ville være en god idé at levere friske artikler, ressourcer, ideer, citater og andre godbidder for at holde en tilhænger interesseret længe nok til at konvertere dem ned af vejen.

  • Newsletter

Som internet marketingmedarbejder ved jeg værdien af ​​at opbygge en liste. Men hvem vil bare gerne overlevere deres navn og e-mail-adresse til en fremmed? Nogen der får noget gratis selvfølgelig!

For at opbygge et nyhedsbrev skal du først tilbyde noget af værdi gratis i bytte for deres navn og e-mail-adresse. Dette er ofte en eBook, eller endda noget mindre som en 10-siders rapport. Din rapport vil indeholde nogle enkle oplysninger, der lærer dem noget, de vil vide. For at få adgang til rapporten skal de først indsende deres navn og e-mail-adresse. De kan derefter downloade rapporten via en bekræftelsesemail, du sender dem automatisk efterfølgende. Dette er e-mail liste bygning 101. Følg denne plan, og du kan have en massiv liste i 30 dage eller mindre.

  • Blogging

Har ikke bare et blysted. Blog på det regelmæssigt. Du kan skrive artikler i forvejen og planlægge dem til at offentliggøre hver uge. På den måde får de nyt indhold regelmæssigt.

Ud over værdien for dine læsere, er blogs gode til søgemaskine trafik. Indholdet er konge. Dette betyder, at hver gang du offentliggør en ny artikel, risikerer du at dukker op på den første side i Google eller en anden søgemaskine til dine søgeord. Dette vil medføre motiverede sælgere til dit ledelsessted (hvis du konverterer dem), og det kan også tiltrække kontantkøbere, hvis du også målretter dem.

  • Forum

Som før med sociale medier, skal jeg også advare dig om ikke at spamfora heller. Men fora kan være gode kilder til kundeemner, hvis du er smart over det og faktisk bidrager. Forums giver dig mulighed for at tilføje din webadresse og kontaktoplysninger i en underskrift. Denne underskrift vil dukke op, når du sender ind på forummet, og interesserede parter kan følge dig.

Jeg kan godt lide at deltage i kreditreparationsfora, konkurs og tilbage skattefora og rådgive. Du kan få motiverede sælgere, der er i forforebyggelse på denne måde. Bare undgå at sende url, mens du giver dit råd, da det betragtes som spammy. Stol helt på underskriften, du er din gyldne gås, og du kan ikke fejle!

Du kan også deltage i ejendomsinvesteringsfora som EquityPaper eller BiggerPockets og interagere med andre investorer. Dette kan være en chance for at samarbejde med andre grossister, der måske ikke har en kontantkøber til en bestemt ejendom. Du kan muligvis hjælpe dem og dele i opgavegebyret.

  • Aviser

Jeg er sikker på at du tidligere har set en avis. De eksisterer stadig, og mange mennesker læser dem. I rubrikken Annoncer vil du se andre annoncer ligesom den, jeg nævnte tidligere.

Aviser kan være dyre, men der er nogle mindre med mere håndterbare gebyrer.

  • Podcasts

Jeg har fået en hel del reklamer udført og spillet på live og indspillede podcasts. De blev købt og betalt gennem Fiverr, og bestemt overkommelige. Du kan få en annonce spillet for $ 5, eller lidt mere for større podcasts. Du kan få gig-ekstramateriale, som også indeholder din annonce på podcasts sociale medier konti, permanente links på deres podcast hjemmeside og andre goodies.

Du kan også oprette din egen ejendoms podcast og få en masse nye lyttere til at fremme til her og der.

  • YouTube

YouTube-kanaler skal være en af ​​de bedste metoder til at generere et efterfølgende og konvertere til kundeemner. Du kan klare at lave en simpel 15 minutters video hver uge og offentliggøre det kan du ikke?

Det kan tage lidt tid at bygge et efterfølgende, men snart vil du se tusindvis af nye tilhængere klar til at absorbere hvad du lægger derude. De vil dele dit indhold og sprede ordet. Sov ikke på YouTube-marketing. Det er virkelig en tung hitter.

Sæt dine kreative juice til arbejde, og kom med nogle gode førende genererende ideer. Du kan blive overrasket over, hvad du kommer med!


Skriv til os